2015. január 4., vasárnap

Novella 8. - Vágyból fakadó meglepetés! (Éjfél folytatás)

Nelly szemszöge

Még most sem hiszem el, ami néhány hete történt. Nem voltam sosem az egy éjszakás kalandok híve, de mégis bele csöppentem ebbe, Neki köszönhetően. Meg kell valljam, egyáltalán nem bántan meg. Harry kirángatott a posványból, felkavarta az álló vizet, ami oly régóta vett körül, hogy még csak fel sem tűnt.

- Hahó... Föld hívja Nellyt. - rángat vissza a gondolataim fogságából Meg.
- Bocsi, itt vagyok, csak elgondolkoztam. - próbálok hihetően hangzani és nem úgy kinézni, mint aki minden percben egy pasiról fantáziál.
- Eléggé furcsa vagy mostanában. - kezd méregetni, ami nem jó jel. Gyanakszik.
- Nem vagyok.
- Dehogy nem, túl sokszor kalandozol el.
- Nem szoktam el kalandozni. - szögezem le neki.
- Persze, hogy nem, szóval nincs pasi a dologban? - kérdez rá kerek-perec.
- Határozottan nincs.

Nincs senki, csak a főnököd, akivel több alkalommal is átéltem a világ legjobb szexuális élményét.

Mielőtt Meg tovább tudott volna kérdezgetni engem, gyorsan elmentem zuhanyozni. Először a szobámba mentem, hogy magamhoz vegyek valami ruhát. Elég sokáig álltam, mire kitudtam választani, hogy mit vegyek fel. Majd a ruháimmal a kezemben vonultam át a folyosón a fürdőbe, miközben a csengő megszólalt, jelezve, hogy valaki várakozik oda kint. Nem törődtem vele, csak beléptem és becsuktam magam után a fürdő ajtaját.

- Nyitom. - hallottam még fél füllel Meg hangját, amikor megnyitottam a csapot.


Harry szemszöge

Kint álltam a házuk előtt és csak vártam. Hogy mire fogalmam sincs. Nem igazán én irányítottam magam, sokkal inkább a vágy, ami bennem dolgozott és nem akart mást, csak az Ő testét. Magamon akarom érezni. Gyors léptekkel közelítem meg a több szintes házat, majd kivágom a nagy üveg ajtót és a megfelelő emeletre megyek, amit a lift könnyű szerrel teljesít is nekem. A folyosón sétálok végig, miközben egy lehetséges tervet eszelek ki, hogy miért is jöttem ide. Majd végszóra megjött az ihlet és egy zseniális tervvel csengettem be.

- Nyitom. - hangzott fel oda bentről az alkalmazottam Meg hangja.
- Harry. - ejtette ki a hangomat kissé magasabban a szokásosnál, ebből tudtam, hogy nem számított rám, amikor kinyitotta a bejárati ajtót.
- Szia Meg. Bocsi, hogy zavarok, de vész helyzet van. - kezdem felvázolni neki a kamu szituációt, az érkezésem hamis okát.
- Mi az?
- Tudod ma én vagyok a soros, de közbe jött valami és nem tudok bemenni az üzletbe. Nagy gond lenne, ha beugranál helyettem? - nézek rá könyörgő tekintettel.
- Harry nekem programom van Nellyvel, nem mondhatom le. - akad ki kissé, ami nagyon nem tetszik nekem. Nem ronthatja el a terveimet.
- Kérlek Meg. - ennél jobban nem tudok könyörögni.
- Basszus Harry, sokkal jössz ezért nekem. - adja be a derekát végül.
- Az adósod vagyok.- ölelem magamhoz, hogy még hihetőbb legyek.
- Meghiszem azt. Csak megvárom Nellyt, hogy kész legyen, hogy szóljak neki. - sétál a kanapé felé.
- Miért mit csinál? - kérdezek rá izgatottan.
- Fürdik. - tökéletes, persze ha Meg felszívódna végre.
- Majd megvárom és szolok neki. 
- Megtennéd? - kérdez vissza.
- Persze.- mosolygok rá.
- Oké, akkor megyek, de ezért dupla fizut kérek. - nevet halkan, míg végre elhagyja a lakást.


A következő feladatom az volt, hogy megtaláljam Nellyt és a fürdőt, ami a víz csobogása miatt nem volt túl bonyolult folyamat. Lassan nyitok be az ajtón, hogy ne vegye észre az érkezésem.  Nézem, amint végig folyik a víz a tökéletes testén és már most keménynek érzem magam, kezd szűk lenni a nadrágom. Egyre közelebb érek, majd beállok mögé a zuhanyba és a dereka köré fonom a kezeimet. Megremeg, amikor észre veszi, hogy hozzá értem és egyből megpördül.

- Harry? - néz rám döbbenten.
- Jó meglátás, baby. - húzom magamhoz még közelebb.
- Tiszta víz leszel. - próbál kilökni a vízsugár alól.
- A legkevésbé sem érdekel. - lépek hozzá még közelebb, míg teljesen egymáshoz nem simulunk.
- Mit keresel itt?
- Nem egyértelmű? De a beszédnek itt vége, inkább másra használd a szád. - csapok le az ajkaira, amint abba hagyom a beszédet.


Nelly szinte azonnal a derekamra kulcsolja a lábait, minek hatására egy erős lökéssel nyomon neki a kabin falának, mire egy sikoly szökik ki az ajkai közül. A tette, csak még jobban felizgat, alig bírok már magammal. A zuhanyos kis kalandban az a legjobb, hogy csak egyikünket fedi ruha, így nem kell sokat várni, hogy maradéktalanul élvezni tudjuk egymás társaságát.

- Te tiszta örült vagy.- rázza a fejét, míg megszabadít a zakómtól, amiből csöpög a víz.
- És te ezt maradéktalanul élvezed. - kéjesen szólalok meg, mire a kezei még sietősebben akarnak megszabadítani az ingemtől.


Mivel már én sem bírtam, így magam vetten le a nadrágomat a bokszeremmel együtt. Nelly még jobban szétette a lábát, ezzel nekem segítve, hogy jobban hozzá férjek, nem beszélve arról, hogy így mindkettőnk élvezete sokkal nagyobb. Ez be is bizonyosodott, amikor belé hatoltam. Kicsit vártam a mozgással, hogy hozzám tudjon szokni, de amikor ringatni kezdte a csípőjét, cselekedtem. A tempót nem apróztam el, egyből egy elég erőteljesre kapcsoltam, amin hamarosan lassítanom is kellett, mert nem akartam idő előtt elmenni. Nelly hangos nyögésekbe kezdett a karjaimban, ebből tudtam, hogy nemsokára van már neki hátra. Egy utolsó jól irányzott lökéssel, mind kettőnk örömét elértem. Lihegve emeltem le magamról, majd elzártam a még mindig folyó vizet.

- Nem semmi meglepetés volt ez. - bök a mellkasomra, amikor kilépünk a zuhany kabinból.
- Ez volt a célom, Baby. - lehelek ajkaira egy újabb csókot.
- Akkor sikerült. - a mosolya minden egyes alkalommal ámulatba ejt.
- Gyere.- ragadom meg a kezét és kifelé vezetem.
- Most meg mit csinálsz?
- Második menet, Baby.





4 megjegyzés:

  1. Ohhhh hogy az az a fantasztikusan író kezed💗 imadom ezt a novellát....nem szeretnél belole tortenetett?🙈 tudom telhetetlen vagyok sajnalom🙊😪

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.😘❤️ Reméltem, hogy tetszeni fog.😍 Egyenlőre nem lesz, mert nincs időm, meg az alap story sincs hozzá, de majd megtátom, ha valamelyik blogot befejezem.😘❤️💗

      Törlés
  2. Esztikém, SZUPER lett, alig várom hogy hozd a következő részt..! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.😘😍❤️❤️ Igyekszem vele.😍💗💗💗

      Törlés