2014. november 4., kedd

4. fejezet - Közösségi háló!

Azt a kurva életbe! - Zora száját egy nem igazán nőies mondat hagyta el, bár teljes mértékben illat a helyzethez, a szituációhoz. Amikor megláttam én is, így reagáltam, csak nem ennyire hevesen és nem hangosan. Mikor Zorára néztem, ő csak egy mindent tudó széles mosollyal az ajkain nézett vissza rám. Nem nézett ki teljesen hülyének, á egyáltalán. Amikor felemeltem a mutató ujjamat, a szólásra nyitott ajkait rögtön vissza csukta. El tudom képzelni, hogy mi játszódik le a fejében. Ha tippelnem kéne, biztosan ezt mondta volna: - Ugorj rá mire vársz? Egyértelmű, hogy lovagolna veled egyet.
Valahogy most nem voltam teljesen fogékony a perverz és fantáziával teli gondolataira, amiket nem is félt szavakba és mondatokba rendezve közölni is velem.
 
- Oké, mielőtt lekombinálod az egészet, meg se szólalj. - a gondolatainak szárnyait, szinte láttam repülni a feje körül.
- Én nem gondoltam semmire. - nézett rám ártatlan fejet vágva, na ez állt tőle a legmesszebb.
- Nem, sosem szoktál. - forgattam a szemeimet.
- Jó, hagyj. Vissza követed? - kérdezte meg tőlem, közben eltakarva előlem a laptopom képernyőjét.
- Nem. - vágtam rá gyorsan, talán túl gyorsan.
- Oké. - somolygott magában, készült valamire.
- Mire készülsz? - kérdeztem meg tőle, ne nézzen hülyének.
- Én semmire. - mivel nagyon feltűnően próbálta előlem elrejteni a képernyőt, muszáj volt rávetnem egy pillantást, tényleg csak is egyet.
 
Követed @Harry_Styles.
 
Kikerekedett szemekkel néztem a laptopomat és magamban, éppen Zora nyaka köré fontam a tenyereimet és addig szorítottam, míg levegő hiányában már beszélni sem tudna. Aztán, ha a szemei kidülledtek és megfojtottam, elengedném. Zora és az ő kis trükkjei. Már megszokhattam volna, de erre nem számítottam. Miért jó az neki, ha én követem Harryt Twitteren? Semmiért, igaz?
 
- Oké, már elég kárt okoztál, még az kéne, hogy válaszolj is neki. - vettem ki a kezéből a laptopot, mire egy tockost adtam neki.
- Ezt hamarabb is mondhattad volna. - húzta össze magát, de közben alig tudta vissza tartani a kitörni készülő nevetését.
- Zora, basszus. - néztem az üzenetet, amit Zora küldött el Harrynek, helyettem.
 
@Aria89
@Harry_Styles Élveztem, úgy teljességében az egészet.
 
Na az egyszer biztos, hogy én ilyet nem írtam volna. Azon imádkoztam, hogy Harry ne vegye észre a twittet. Zora csak hangosan röhögött, miközben konkrétan leesett az ágyról a hasát fogva. Ahogy őt néztem, belőlem is kitört a nevetés. Ragályos volt a viselkedése mindig is. Hiába haragudtam rá, amiért önállósította magát, így is éreztem a helyzet poénos oldalát.
 
- Zora neked elmentek otthonról? - nyújtottam a kezemet, hogy vissza húzzam az ágyra.
- Teljesen. - préselte ki magából két röhögés között és alig tudtam közben felhúzni a földről. Basszus, de rohadt nehéz vagy.
 
Mivel este volt már és lehúztam nyolc órát a kávézóban hulla fáradt voltam, bezzeg Zora úgy pörgött, mint egy duracel nyuszi. Mondjuk Speedy Gonzalesnek is elmehetne. Folyton a twitteremet leste, azon belül is Harry profiját, hogy reagál-e nekem valamit. Nagyjából egy órája küldhette el a kis okos és még semmi reagálás nem érkezett rá. Bármennyire is imádkoztam, hogy ne írjon, mégis legbelül majd meghaltam azért a válaszért. Nem kételkedem abban, hogy Zora is, sőt ő lehet még jobban vágyott rá.
 
- Figyelj, ha már itt tartunk. Te bekövetted már Niallt? - kérdeztem rá, tudom, hogy mivel lehet őt megfogni.
- Nem. - egyszerű válasz volt, csak ott volt a bökkenő, hogy ez minden volt, csak nem rá jellemző.
- Oké, akkor ha te már sikeresen bele nyúltál a magán életembe, akkor én is bele fogok a tiédbe. Na add ide a telefonodat. - nyújtottam felé a tenyeremet és vártam a mobilra.
- Ez nem, így működik. - húzódott el mellőlem és a szobám ajtaja felé kezdett észre vétlenül haladni.
- Na, nem mész sehova. - ragadtam meg a kezét és húztam vissza az ágyamhoz. Ilyen egyszerűen nem menekülsz, ne is álmodj róla.
- Jó, ha bekövetem leszállsz rólam? - kérdezte meg, de közben láttam rajta, hogy élvezi a helyzetet.
- Le én. - mosolyogtam rá, majd néztem, amint előveszi a nadrágja szűk zsebéből a telefonját és valamit pötyögni kezdet rajta. Pár másodperc után felém mutatja a készüléket.
 
@Zorazus
Követed @NiallOfficial.
 
Büszkén mutogatta nekem a teljesítményét, mintha nem is tudom, éppen mit vitt volna véghez. Egy bizonyos, hogy egoért nem kell a szomszédba mennie.
 
A tévét nézve beszélgettünk a tegnapi koncertről. Zora folyton Niallről áradozott, hogy milyen jól gitározott és, hogy isteni az ének hangja. A megállapítása igaz volt, ezt nem lehet tagadni. A Little Thingsről vagy fél órát beszélgettünk, neki is az tetszett a legjobban, akár csak nekem. Az a szám zseniális. Nem csoda, hogy akkora sikere lett.
 
- Tehát nem bántad meg, hogy elrángattalak? - kérdeztem meg tőle.
- Nem, nem bántam meg, hogy elrángattál, hogy láthasd Harryt. - kacagott rajtam, én meg jól oldalba könyököltem őt.
- Áú. - kapott a fájó ponthoz, ahol eltaláltam. - Ezt miért kaptam?
- Vajon miért? - kérdeztem vissza, bár választ nem igen vártam rá. Tudta, ő jól, hogy miért támadtam meg.
- Fogalmam sincs, talán erőszakos kitöréseid vannak. - gúnyolódott velem, ami arra késztetett, hogy lelökjem az ágyról.
- Mondtam én. - nyögött fel, amikor feltápászkodott a padlóról, ami úgy látszik roppant szimpatikus neki, ha annyit fetreng a szőnyegemen.
 
 
Az este további része elég eseménytelenül telt. Egy hírtelen ötlettől vezérelve kaptam elő a gépemet és a Harry által készített képeket kezdtem el végig böngészni. A legtöbben rajongók voltak, majd ott voltam én, amint a legidiótább fejet sikerült vágnom, bár szerintem megvolt az okom, majd egy kép jött, amire egyáltalán nem emlékeztem. Mind az öten rajta voltak és vicces fejeket vágtak. Most komolyan hol voltam? Nagyon édesek voltak rajta még, akkor is, ha az arc kifejezések láttán kuncogni kezdtem. Tettemre, Zora is mellém lépett és tanulmányozni kezdte a képe. Ő is nevetésben tör ki és valami, olyasmit próbált volna mondani, hogy Ezek hülyék, de nem igazán volt érthetőnek nevezhető az, ami elhagyta a száját.
 
- Ez mikor készült? - kérdezte meg Zora.
- Fogalmam sincsen, komolyan, mintha ott sem lettem volna. - nevettem még mindig.
- Én sem emlékszem rá, pedig figyeltem, amikor elvette tőled a gépet. - ez a rejtély már megoldatlan marad.
 
Két csipogás. Zorával egyszerre néztünk az ágyon heverő készülékekre, mind a kettő kitartóan villogott, jelezve, hogy valami esemény történt. Mind a ketten futó lépésben tettük meg azt a kis távolságot. Felvettem a készüléket, mire Zora rám nézett és azt mondta Egyszerre. Így is tettünk és egyszerre oldottuk fel a képernyő zárat és pillantottunk le a képernyőre.
 
@Harry_Styles
@Aria89 Örülök, hogy élvezted..én is, megsúgom. Egyébként a képeket tényleg szeretném Baby.
 
Oké, most jött el az a pillanat, hogy a telefonomat gyakorlatilag kiejtettem a remegő kezeim körül. Zora, csak mosolygott magában, majd átadta a saját telefonját és felvette az enyémet. Amikor elolvasta, értette a reakciómat. Az ő telefonja azt jelezte, hogy Niall vissza követte őt. Az enyémet valahogy eseménydúsabbnak gondoltam.
 
- Basszus Harry, teljesen kivan tőled. - állapította meg Zora, én azért vitába szálltam volna a feltevésével. Bizonyára, csak a képek kellenek neki.
- Csak a képeket akarja. - vetettem neki oda.
- Te láttad az üzenetet? - kérdezett vissza és mosolyogva meredt rám.
- Láttam.
- Akkor nehéz a felfogásod, szerintem. - nem egyáltalán nem az. Felfogtam, hogy teljesen elvesztem.
 
 
 
Harry
 
 
 
Éppen a stúdióban voltunk és az albumon dolgoztunk, amikor a telefonom jelzett, hogy értesítést kaptam, méghozzá twitteren. Eddig ehhez hasonló nem fordult elő velem, de titkon reméltem, hogy az a fotós lány lesz, akit már többször láttam és tegnap ott volt a koncerten is, Aria. Csodálatos lány. Hozzá hasonlót még nem láttam eddig, ezért is fogott meg valami benne egyből. Az első nap óta amikor megláttam őt a parkban, nem tudom kiverni a fejemből. Még Niall is megjegyezte, hogy nagyon szórakozott vagyok. Nem árultam el neki, hogy egy csaj, miatt vagyok ilyen, hiszen minden gondolatomat ő köti le. Tuti tudta. Ismernek már annyira, hogy tudják, hogy milyen vagyok, ha érdekel egy lány. Aria egyértelműen érdekel. Kibaszottul.
 
És ő volt az. Vissza követett és még választ is írt nekem.
 
 
@Aria89
@Harry_Styles Élveztem, úgy teljességében az egészet.
 
 
A válasza teljes mértékben, minden vágyat kielégítő volt számomra. Tetszett, hogy pimasz. Én sem voltam más tészta, bár én merészebbnek gondolom magamat. Sosem kerteltem, ha valamit el akartam érni, annak hangot is adtam. Főleg, ha a nőkről volt szó.
 
 
-Harry, gyere a te szólód jön. - jött ki a hang szigetelt felvevő szobából Liam, ezért nem válaszoltam Ariának. A munka az első.
 
Mivel nemsokára kijön a Four albumunk, így azon dolgozunk gőzerővel, hogy a határidőt tudjuk tartani. A végső simításoknál tartunk, de még, így is van mit csinálnunk. Egy biztos, ha nincs koncert, akkor sem unatkozunk. Ha nem az albumon dolgozunk, akkor interjúkra, gálákra és díj átadókra járunk. Imádom ezt csinálni, úgy, ahogy van. A pörgéssel, a rajongókkal együtt, bár őket néha nagyon nehéz tolerálni. Főleg, amikor megörülnek és a ruhádat és a hajadat kezdik tépni. Na azt nagyon utálom. Néha nagyon megtudják nehezíteni az életünket. Az egyik legjobban kiakasztó dolog számomra, ha a Híres szót használja valami. Attól, hogy a One Directionben énekelek még nem lettem híres. Ugyan az a srác vagyok Holmes Chapel-ből, aki eddig voltam, aki most vagyok és aki ezek után is leszek. Nagyon felhúznak vele, ha úgy emlegetnek, mint a Híres gyerek. Nem tudnák azt mondani, hogy igen őt ismerem, egy aranyos, normális és vicces srác. Nem ezt várhatom, mindig csak azt kapom, hogy ő Harry Styles és rohadt híres. Köszi mindenki.
 
 
Eléggé későn végeztünk, de első dolgom volt írni Ariának, amikor bevágódtam a taxiba, ami a szállodához vitt. A sofőrnek megmondtam a címet, majd előkotortam a telefonomat és megnyitottam a twittert. Pötyögni kezdtem az üzenetet, ami zsigerből jött.
 
@Harry_Styles
@Aria89 Örülök, hogy élvezted..én is, megsúgom. Egyébként a képeket tényleg szeretném Baby.
 
Rányomtam a küldés gombra és a tegnapi koncertre gondoltam, ahol elvettem tőle a gépét. Az arcát sosem fogom elfelejteni, teljesen ledöbbent, amikor észre vette, hogy én vettem ki a kezéből a féltve őrzött készüléket. Imádok fényképezni, gyakran kérem el egy rajongó telefonját, hogy fényképeket készítsek a színpadon. Aria ebben az esetben is különleges volt. Majd meghaltam azokért a képekért, de sokkal inkább azért, hogy találkozhassak vele. Amikor nem reagált rögtön tudtam, hogy célt értem az üzenetemmel. Ez volt a szándékom.
 
A taxi lassan haladt a szállodáig, így nézhettem a kivilágított épületeket, az éjszakai Los Angelest, amit imádtam. Amikor a taxi lefékezett, majd teljesen megállt, a sofőr hátra nézett és kérte a fuvar díjat, amit át is nyújtottam neki. Amint kiszálltam megcsapott az esti hűvös levegő, de nem volt kellemetlen, egyáltalán nem. Amint felértem a tizedik emeletre és megálltam a 205.  ajtó előtt a telefonom jelezni kezdett. Kinyitottam az ajtót és beléptem a hotel szobámba, ami Niallel volt közös.
Az utolsó dolog, amit láttam az a közös selfienk volt, amit tegnap készítettem és az ő csodás üzenete.
 
@Aria89
@Harry_Styles Egy a sok közül, a kedvencem.


 



Istenem Madárkák, nagyon jók vagytok! Már 500 megtekintés. Köszönöm nektek. Köszönöm még az 5 feliratkozót és a két kommentet is. Nagyon sokat jelent nekem. El sem hiszitek. 
A rész itt is lenne, igyekeztem ma hoztam is a következőt, hiszen Andinak köszönhetően kedden és csütörtökön jönnek, majd a részek. ♥
Jó olvasást. :)



 

2 megjegyzés: